terça-feira, 17 de junho de 2008

Dye fabric workshop

On the 8th of May we had a worksop on Angela's house - dye fabric workshop.
What a beautiful summer day! I took my hat but forgot to cover my back so, while we was on the garden washing the fabrics I got burned on my shoulders.
I also forgot my camera so my I had touse my mobile phone...imagine
No dia 8 de Maio tivemos um workshop em casa da Angela - tingir tecidos.
Estava um espectáculo de dia! Eu lembrei-me de levar o meu chapéu mas esqueci-me de tapar as minhas costas portanto, quando estávamos no jardim a lavar os tecidos apanhei um escaldão nos ombros.

Here you can see Paula hanging her fabrics, mine are on te other side but, the fabric I bought wasn't 100% cotton so I got pastel colors!! Ah ah - always want to be different!! LOL
Podem ver a Paula a pendurar os tecidos dela e, os meus estão do outro lado mas, o tecido que comprei não era 100% algodão por isso as cores que obtive foram em tons pasteis!!! Ah ah - sempre a querer ser diferente!!! LOL

Angela turned is back on me!!!!
A Angela virou-me as costas!!!!!!!

Sem comentários: